Xenoblade

0


Kako bi se u narodu reklo – tko ?eka, taj i do?eka. Zaista, predugo se ?ekalo na novu Linkovu avanturu. Utjeha je da pošto je to ipak o Zeldi rije?, znamo da ?e se svaka minuta ?ekanja isplatiti jednom kada stavimo igru u svoj Wii. Što o?ekivati od nje? Pro?itajte u ovoj najavi.Dosta je vremena ve? prošlo otkako je Nintendo prvi put najavio ovu igru. Sje?ate se, prikazali su samo plakat Linka i ništa više. Nakon toga, godinu dana su Nintendovi programeri marljivo i u tišini radili na igri, da bi nam tek ovo ljeto po?eli otkrivati detalje vezane uz 16. pojavljivanje ovog legendarnog Nintendovog serijala, a ujedno i predstavak odli?ne Ocarine of Time.
Dakle, kao i uvijek, kontroliramo Linka, koji svojim ma?em, štitom i raznim drugim oružjima prolazi kroz svoju avanturu i razne pametno kreirane dungeone, pobje?uju?i bossove u izazovnim borbama. Razlika je što ovog puta, ma? govori. Skyward Sword, što je podnaslov igre, je ujedno i Linkov pomo?nik. Tu se krije zapravo najve?a inovacija serijala – igra ?e u potpunosti iskorištavati Wiijev Motion Plus dodatak. Radnje koje ste dosad možda radili u Wii Sports Resortu, sada ?ete imati priliku izvoditi u stvarnoj igri, vitlaju?i Linkov ma?. Iako se i u Twilight Princessu ve? koristio Wiimote za pokretanje ma?a, Motion Plus donosi zna?ajan pomak u odnosu na taj prethodnik – sada ?e igra registrirati to?an kut i brzinu vašeg zamaha. Ta mogu?nost je izvrsno uvrštena u igru, pošto razne neprijatelje možete pobijediti samo odre?enim na?inom zamaha, dok mnogi nose štitove sa sobom, tako da ?ete morati odmjeriti kako ?ete ih udariti. Nema više sumanutog stiskanja gumbi, pa što bude, bude ili pak „životinjskog“ mahanja po sobi, niti je dovoljno samo vremenski tempirati akciju. Developeri nisu stali samo s ma?em, ve? razna specijalna oružja, poput bombi, tako?er koriste sve prednosti Motion Plus tehnologije. Isto tako i Nunchuk, kojeg koristite za štit. Sve te informacije zaista izazivaju trnce svakom pravom Nintendo fanu, pogotovo kada se razmišlja kako ?e tek zanimljive boss borbe biti sa tim sustavom…

Grafi?kim engineom, na prvi pogled pogotovo, igra dosta podsje?a na Twilight Princess (a i Wind Waker). Me?utim, igra donosi bolji na?in prikazivanja dubine, ve?u paletu boja, kao i ve?u koli?inu razli?itih okoliša, sve to upakirano u impresionisti?ki stil koji u pokretu izgleda zaista izvanredno. Sam Miyamoto je rekao da je grafi?ki segment igre dio koji im je uzeo najviše vremena u izradi. Tako?er, priznao je da mu je impresionizam bio i cilj, pošto je veliki fan istoga u svijetu umjetnosti, rekavši da ga je Cezanne posebno inspirirao. Neki gameri navode da ih rezultat toga uvelike podsje?a na spoj Wind Wakera i Twilight Princessa, a u traileru se to zaista i vidi.

Kao što je to ve? poznata stvar, i u ovoj Zeldi ?emo imati dva paralelna svijeta. Ovdje imamo lebde?e kraljevstvo Skyloft, koje se nalazi iznad oblaka, i tamni, zli površinski svijet. Link pripada Skyloftu, a njegova avantura, tj. otkri?e Skyward Sworda, ga vodi u dosad nepoznati, tamni svijet ispod Skylofta, kako bi ga izbavio zla. Ovog puta, mape su nešto jednostavnije za korištenje, upotreba raznih napitaka ne zahtijeva prekidanje igranja, a imamo i pokaziva? izdržljivosti (stamina) za radnje poput sprinta i tr?anja po zidovima.

Vrijeme izdavanja je bilo najavljeno za po?etak ove godine, me?utim, Nintendu se nigdje ne žuri s ovim naslovom. Znaju da imaju dobitnu formulu i ne žele je upropastiti. Na E3-u su rekli da je velik dio igre ve? završen, no upitani krajem 2010. godine, odgovorili su da su na pola gotovi sa poslom. Što im to zna?i, postoji raznih mišljenja, uglavnom se fanovi slažu u tome da im grafi?ki engine uzrokuje odugovla?enje jer su iz Nintenda ranije izjavili da bi igra ve? bila vani da su se jednostavno odlu?ili za Twilight engine.
Samo neka oni uzmu vremena koliko im je potrebno, ionako smo dugo ?ekali na novu Wii Zeldu, a potencijal ove je, kao što vidite, ogroman.

Kong

Nema komentara

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *