SoulCalibur: Legends

0


Nakon odli?nog LostWindsa koji je dokazao da igre ne trebaju milijune dolara i veliki tim ljudi slijedi ga još jedna Wiiware igra koja nam nudi mnoštvo zabave i igrivosti koja se može mjeriti s najboljim i najve?im igrama svijeta i to za samo 1500 Wii pointsa. Developer ove igre je malena tvrtka 2D Boy koja se sastoji od samo dva ?ovjeka i njihova genijalnost je donijela rezultate i sada su ve? poprili?no poznati developer tim u svijetu. Prvotno, igra je zamišljena za PC i to za sva tri vode?a operativna sustava (Windows, Mac OS X i Linux), a kasnije se pojavila i na Wiiwareu za 1500 Wii pointsa. Žanrovski spada u puzzle, ali radi se o specifi?noj vrsti mozgalica. Cilj je poprili?no jednostavan. Od malenih Goo loptica morate sagraditi konstrukciju koja ?e ih posrkati i tako se otklju?ava sljede?a razina. Kvaka je u tome da morate grade?i konstrukciju paziti i na posebne uvjete koje svaka razina ima i poprili?no su dobro promišljeni. U nekim ?e razinama prepreka biti vjetar, u nekim opasni šiljci, a u nekim ?e sve vrvjeti od vatre pa morate paziti na crvene Goo loptice. Da, ima više vrsta njih. Ako nekim ?udnim slu?ajem vam dosade te prepreke i nevjerojatne zamke koju su izvanredno smišljene i postavljene, tu dolaze druge vrste Goo loptica. Na prvoj razini dobit ?ete crne normalne Goo loptice, ali za samo nekoliko razina nai?i ?ete na druge vrste. Ima ih mnogo, tako da ?ete na?i: crvene loptice koje se jedine mogu od svih zapaliti u doticaju s vatrom, skull loptice koje su otporne na šiljaste objekte i mogu poslužiti kao zaštita drugim Goo lopticama, ballon Goo loptice za letenje, zelene koje se jedino mogu otka?iti i ponovno zaka?iti i tako dalje…

Tako?er, tu je još jedan zanimljiv objekt koji ?e vam puno pomo?i. Radi se o kukcima koji imaju mo? da vrate vrijeme za jedan potez unatrag. Tako kada vam se konstrukcija po?ne naglo rušiti, uvijek je možete vratiti za toliko poteza ukoliko imate kukaca (jel tijekom nekog vremena nestaju) i možda uo?iti grešku koju ste napravili te ju ispraviti. Ne biste vjerovali, ali postoji i pri?a na koju nisam previše obra?ao pažnju sve dok nisam ju prekopao i zaklju?io da je uz svoju dozu šarma i humora jako ozbiljna i zbunjuju?a. Naime, koliko sam shvatio, a trudio sam se da shvatim ( 😀 ), Goo loptice svih vrsta su preotete sa svog neimenovanog planeta od strane World Goo Corporation. Goo loptice su razbacane po svijetu na pet razli?itih otoka. Goo korporaciji vjerojatno služe kao izvor energije. Goo loptice se pokušaju preoteti pomo?u pipe systema, kako ga oni nazivaju. To je zna?i taj cijeli cilj igre – da budu posrkani kroz cijevi. Cijeli njihov cilj je kroz nivoe se ujediniti po svim otocima svijeta (kojih ima pet). Nakon što završite razinu, nekoliko Goo loptica (tri-pet) ?e oti?i u Word Goo Corporation. To nas dovodi do multiplayer komponente ove igre. Njihov je cilj da sagrade najve?i toranj koji se ne?e srušiti i tako do?i do njihovog rodnog planeta. U multiplayeru natje?ete se s ostalim igra?ima po svijetu koji imaju tu igru da sagradite najviši toranj (konstrukciju) na svijetu. Nažalost, planet ne?e dose?i, ali tu je uvijek zarazan osje?aj da možeš bolje i tako privla?i igra?a da sagradi ve?i i bolji toranja od svih ostalih. On se mjeri u metrima i dobit ?ete svoj oblak na kojem je zastava države koje ste odabrali na Wiiju i koliko je dug toranj.

Igra baš i nije previše duga, ali kroz pet otoka u kojem se na svakom otoku nalazi petnaest razina (osim na zadnjem otoku) ?ete se naigrati dobrih sedam sati. Ovisi ho?ete li prokužiti kako izgraditi konstrukciju na razini od prvog pokušaja. Tu je i multiplayer koji ?e vas zadržati sve dok ne pokažete svoje najbolje vještine graditeljstva. Da nije ni prekratko pobrinuo se sustav OCD. To je skra?enica od Obssesive Completion Distrinction Criteria. Radi se o sustavu koji je namijenjen samo onima koji su najviše zagriženi. Naime, igra vam zada zadatak da pro?ete razinu po posebnom uvjetu. Bilo da se radi da razinu pro?ete u to?no odre?enim sekundama, to?no odre?enim brojem sakupljenih Goo loptica ili pak to?no odre?enom broju poteza. To je stvarno teško i ja sam uspio samo dva prije?i, ali su vam na raspolaganju sve razine u igri. Grafika je na svojoj razini. Lijepa je, kao crtana gvaš tehnikom i s nevjerojatnim vizualnim efektima (posebno se misli na vatru i eksplozije) te bez ikakvog laga. Muzika je posebno poglavlje. To se ne može opisati rije?ima. Jednostavno ?u samo to re?i. Muzika ne da se može nositi s najboljim igrama današnjice nego postavlja novu razinu u skladanju takve muzike. Neki kažu ?ak da je muzika najbolji dio igre. To je epski i osje?ajni doga?aj. Od Red Carpeta pa sve do muzike Impale Stickya jednostavno je epska. Igrivost kao najbolji dio igre je na najve?oj razini i uvijek ?ete htjeti prije?i još jednu razinu. Ipak nije ni sve idealno. Našao sam problem u nekim (rijetkim) razinama da kad se konstrukcija ruši i o?ajni?ki pokušavate brzo sagraditi oslonac jednostavno s Wiimoteom ne možete primiti niti jednu Goo lopticu da zadržite konstrukciju što dovodi ili do pritiskanja kukca ili na gumb retry. Mnogo detalja sam prešutio samo da se sami iznenadite što ova igra nudi za jedan Wiiware naslov. U cjelini, kompletno isplativa igra koju barem jednom mora svatko zaigrati pa presuditi sam. Dakako preporu?am. Nije lagano (posebno na kasnijim razinama), ali iskusni gameri ne bi trebali imat previše problema.

igrivost, sveokupna ideja o slaganju i ra?enju konstrukcija, glazba, atmosfera
rijetki problemi s kontrolama, koliko god bilo sadržaja ipak prekratko
grafika
9
zvuk
10
igrivost
10
trajnost
7
ocjena
9/10

Žanr – psihološki puzzle
Broj igra?a – 1
Dobna granica – 3+
Proizvo?a?/Izdava? – 2D Boy
U?enje – 5 min.
Moje iskustvo – 7.5 sata

carl

Nema komentara

Leave a Comment