Najbolje Wii igre 2007. godine

0


Europa je ?ekala dok su Ameri uživali, a Japanci ve? i zaboravili. Sva sre?a da Balkan nije odvojen od Europe jer ove recenzije ne bi bilo barem do sljede?e godine.Ali dobro, SSBB je ovdje, igramo ga i sve je u najboljem redu. Ako nikad niste ?uli za Super Smash Bros. serijal malo ?u vas prosvijetliti. Dakle, Super Smash Bros. je 3D taba?ina s 2D kretanjem kao što su Tekken i Soul Calibour, u kojem sudjeluju poznati i ne toliko poznati Nintendovi likovi. SSB se razlikuje od njih po tome što ovdje nije cilj ubiti ili onesposobiti protivnika ve? ga doslovce lansirati sa staze. Da, dobro ste pro?itali. Za pobjedu je potrebno udarati protivnika tako da mu se nakupi što ve?i postotak (koji je tu umjesto crtice zdravlja) da ga se izbaci. Prvi Super Smash Bros. je izašao za Nintendo 64 1999. Potom 2001. na GameCube stiže nastavak imena Super Smash Bros. Melee, donose?i mnogo bolju grafiku, više dodataka i likova. Mnogo je bolje prihva?en od prvog dijela i smatra se najboljom igrom na GC-u.

Sada nam je za Wii stigao Brawl, najve?i i najljepši SSB dosad. To dokazuje ?injenica da je ovo jedina Wii igra na double-layer DVD-u. Igra sadrži ?ak 35 likova (?ak i third-party), ukupno 41 stazu, originalni soundtrack kao i dobro poznate soundtracke iz svih igara ?iji su likovi u Brawlu te kvalitetan frame-rate. Adventure Mode koji se ovdje zove SubSpace Emmisary ?e za svoje prelaženje zahtjevati dobrih 10 sati. Tu ?ete igrati na poznatim stazama svih Nintendovih junaka i nekim originalnim. Tako ?ete gaziti Mushroomse i razbijati cigle na Super Mario stazama ili prelaziti u Sumra?nu (eng. Twilight) zonu i nazad u Linkovom svijetu. Uz to, ?ini se da su se kreatori igre stvarno potrudili da stvore neke naj?udnije parove koje biste mogli spojiti, no to ?ete sami vidjeti. Postoji razlog zašto skoro svaka staza ima barem po dva lika, a to je zbog kooperativne igre. U svakom trenutku tijekom igre, drugi igra? može pritisnuti + i uklju?iti se u borbu. No problem po?inje kada prvi igra? krene i drugi ga, iako istih igra?ih sposobnosti, vrlo teško prati. Problem je djelomi?no riješen automatskom teleportacijom drugog lika kad bi ostao «izvan ekrana», no tada nastaje totalna zbrka. Zbog cjelokupne prezentacije SSE-a ne?ete znati ho?ete li na kraju biti emotivno dirnuti ili se smijati ?injenici da Nintendovi likovi bacaju jedan drugog izvan ekrana. U svakom slu?aju uživat ?ete prelaze?i ovaj Adventure Mode. Brawl je možda jedina taba?ina s toliko na?ina igre, a da nisu repetitivni i monotoni, ve? se može zaista uživati u svakom osvojenom trofeju i bonusu. Osim SubSpace Emmisary tu su i Classic, Training, Multi-Man Mode, Events itd. Osim toga postoji novi Mode imena Boss Battles Mode u kojem se borite protiv bossova s kojima ste se ve? susreli u SSE-u. Ovo je posebno zabavno igrati kooperativno s prijateljem i pobijediti ih svih deset. Osim toga, postoji i mnogo na?ina igranja u multiplayeru. Mogu se napraviti posebna pravila, odrediti koji predmeti ?e pasti na stazu, a koji ne?e, organizirati turniri… Osobno, meni je zabavnije igrati kooperativno nego kompetitivno protiv prijatelja. Naravno, to je samo moje subjektivno mišljenje i vjerojatno dosta ljudi misli obrnuto. Ali dobro, kako god bilo, novi SSB podržava Wi-Fi multiplayer igranje koje radi bez lagova. Ukoliko igrate protiv slu?ajno odabranog protivnika onda se polaže test vještine lupaju?i vre?u i ovisno o tome koliko je štete naneseno u odre?enom vremenskom roku se utvr?uje vještina i odabire protivnika istog kalibra.

Borba je ista kao i u prethodnom nastavku i cijeli princip borbe je uglavnom isti. Zna?i, još uvijek imamo prekrasno animirane napade likove i ludu borbu gdje pola stvari niti ne razumijemo kako ni zašto. To se naravno ne?e svakome svidjeti, ali je zabavno. Još jedna (dobra/loša) stvar je da ne trebate znati komplicirane redoslijede tipki za izvo?enje nekakvog comboa tipa lijevo, lijevo, desno, B, A, lupi se po glavi, prdni kako biste oštetili protivnika. Umjesto toga imate osnovni napad i posebni napad i njihove varijacije ovisno o smjeru kretanja (gore, dolje, ravno). Najbolji primjer za jednostavnost borbe je ?injenica da je tutorial zapravo kratki video koji pokazuje sve što trebate znati o borbi. Novi dodatak je izvo?enje najja?eg napada razbijanjem Smash kugle kad se pojavi na ekranu. Svaki lik ima svoj vlastiti kona?ni napad. Birati stazu na kojoj ?e se igrati ne zna?i odabrati samo kozmeti?ku pozadinu. Naime, svaka staza je uglavnom pokretljiva i interaktivna. Ukratko re?eno, vrlo nestabilna, što zna?i da treba biti pažljiv jer u svakom trenutku staza može odlu?iti da pod treba nestati ili promijeniti teren u potpunosti. Nažalost, neke staze su dosta velike pa, kako nema podjele ekrana, likovi postaju poput mrava i teško je uo?iti vlastitog, a kamoli protivni?kog lika.

Igrati se može na 4 na?ina: Wii Remoteom, Wii Remote + Nunchuk, GameCube joypadom i Classic kontrolerom. Pošto se mogu?nosti mahanja nisu iskoristile, slobodno igrajte Wii Remote + Nunchuk, iako je igranje GC kontrolerom isto dosta dobro, posebice ako ste Melee veteran.

S predivnom grafikom, visokim frame-rateom, originalnim soundtrackom, hrpom likova i staza, mnogo na?ina igranja, masu stvari za skupiti, multiplayerom do 4 igra?a, Wi-Fi online igranjem, ogromnim Adventure Modeom itd.,igra ?e se svidjeti velikoj ve?ini gamera i ovo ?e im postati igra #1 na Nintendu Wii.

samo pogledaj zaklju?ak
likovi su ponekad presitni, ne?e se svidjeti nekoj maloj manjini ljudi
grafika
9.8
zvuk
9.9
igrivost
9.8
trajnost
9.5
ocjena
9.7/10

Info:
Žanr – taba?ina
Broj igra?a – 1-4
Dobna granica – Teen
Proizvo?a? – Nintendo / Game Arts
Izdava? – Nintendo
Platforme – Wii ekskluziva
U?enje – 15 minuta
Moje iskustvo – 20 sati

HoYack

Nema komentara

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *