Moje Virtual Console preporuke

0


Nakon što je Infinity Wardov ?etvrti dio ušao u ‘moderne vode’ i zaobišao Wii, Treyarch svoj nastavak na Wii izbacuje paralelno sa 360/PS3 verzijama te se ponovo vra?a u ve? svima dobro poznat Drugi svjetski rat. Daje li ova verzija napredak od osrednje trojke ili je sve po starom?Mislim da je svatko tko je igrao FPS-e u zadnjih 6 godina mogao primijetiti ogroman broj naslova tematski smještenih u 2. svjetski rat. Taj trend je zapo?eo EA-ov Medal of Honor koji se i dan danas izbacuje redovito kako to EA obi?no radi, no u igru su se ubacili i Activision, tj. Infinity Ward i Treyarch sa svojim serijalom Call of Duty koji je kvalitetom nadmašio EA-ov serijal kao i ostalu konkurenciju u tom pogledu. Ali nakon toliko nastavaka vjerujem da je ve?ini bilo dosta herojskih bitki 2. svjetskog rata i moram priznati da ovaj nastavak i nisam ?ekao sa uzbu?enjem upravo iz tog razloga. Da li je zaista bilo dosta Drugog svjetskog rata? Ina?e bih bez razmišljanja rekao da, ali s obzirom da je na Wiiju ponuda FPS-a siromašna, vrijedi obratiti pažnju na jedan ovakav naslov, pa makar se opet radilo o tom 2. svj. ratu.

Na sre?u, ovaj put je Treyarch zasukao rukave i na Wii nam donose odli?an nastavak koji nadmašuje prethodnika u svakom pogledu. S obzirom da se radi o portu, igra izgleda odli?no, za što je zaslužan modificirani Call of Duty 4 engine koje tako?er koriste i PS3/X360 verzije. Naravno, to ne zna?i da ?ete na Wiiju dobiti jednak grafi?ki tretman kao i na ostalim verzijama, sveukupna grafi?ka prezentacija ipak je dosta daleko od ostalih verzija, ali ako usporedimo izgled zadnjeg Medal of Honora ili prijašnjeg Call of Dutyja, razlika je poprili?na. To se posebno odnosi na particle efekte kao i dosta dobro osvijetljenje, ali i animacije likova. Igra tako?er koristi i ragdoll fiziku na modelima vojnika što je poprili?no efektno kod korištenja granata. Frame rate zna pasti tu i tamo, ali u podnošljivim razinama te se uglavnom vrti oko 30 sli?ica u sekundi. Sve u svemu, Treyarch je odradio prili?no dobar posao šta se ti?e tehnikalija, no tehni?ki dio ne vrijedi puno ako sam gameplay i naravno, najvažnije za Wii, kontrole nisu dobro odra?ene. Prolazi li i tu novi Call of Duty jednako dobro?

Za samu pri?u bi mogli re?i da se radi o klasi?noj WW2 predstavi, iako se ovog puta radnja odvija i na Pacifiku protiv Japana – podru?je za koje bi mogli re?i da i nije bilo toliko pokriveno u prijašnjim igrama. Ovaj put se tako?er stavlja naglasak na brutalnost, iako je Wii verzija donekle cenzurirana – ne otpadaju djelovi tijela i nema toliko krvi kao na ostalim verzijama, ali svejedno možemo slobodno re?i da igra nije za mla?e od 17, što se odmah može vidjeti u sceni na samom po?etku igre. Pri?a se, osim na Pacifiku, odvija i na europskom bojištu gdje smo u ulozi Rusa. Što se samih kontrola ti?e, one su odra?ene dosta dobro, no nažalost ne i bolje od EA-ovog Medal of Honor Heroesa. Mogao bih re?i da sam tu ostao malo razo?aran iako igra donekle nudi podešavanje kontrola, u smislu osjetljivosti i podešavanja pointera, no ne nudi naprednije opcije kao što su dostupne u navedenom naslovu. Ipak, nakon malo privikavanja i igranja s postavkama, vjerujem da s igranjem ne bi trebalo biti prevelikih problema. Igra tako?er nudi i opciju korištenja Zappera kao i igranja u dvoje, no nažalost, ne radi se o klasi?nom online co-opu, ?ak niti splitscreen opciji, ve? o takozvanom ‘girlfriend’ modu s ?ime su o?ito ciljali i na casual igra?e. O ?emu se radi? Naime, drugi igra? Wiimoteom može pomo?i tako da cilja protivnike na ekranu u stilu klasi?nog on-rails shootera, što je zgodan dodatak, ali mislim da bi igra?i više cijenili klasi?an co-op mod, bilo online ili splitscreen.

Do sada se još nisam dotakao možda i najvažnijeg dijela igre, a to je naravno multiplayer. Igra podržava online na?in igranja, bilo putem friends kodova ili jednostavno random odabirom igra?a sli?no kao u Mario Kartu. U online borbama mogu sudjelovati do 8 igra?a što se možda i ne ?ini puno pogotovo u usporedbi sa MOHH2 gdje ih je moglo sudjelovati ?ak 32, ali su mape puno bolje odra?ene te je cijelo iskustvo jednostavno ispoliranije i bolje izbalansirano. Nažalost, nisu svi modovi dospjeli u igru, tako da u Wii verziji ne?ete nai?i na ve?inu timskih modova kao CTF Search and Destroy, War mode, niti Zombie mod. Igra tako?er ne podržava ni voice chat, što je šteta jer bi doprinijelo sveukupnom iskustvu. Od modova su podržani Deatmach i Team Deatmach, koji su odra?eni odli?no, tako?er postoje i mogu?nosti kreiranja klasa i prelaženje levela, što je pohvalno.

Za kraj, mogu re?i da je Treyarch odradio zadovoljavaju? posao, ali tako?er, još uvijek ima mnogo mjesta za napredak. To se ponajviše odnosi na multiplayer, koji funkcionira jako dobro, ali mu jednostavno fale modovi. Postoji i mjesta za tehni?ki napredak. Sve u svemu, igra definitivno zaslužuje preporuku te pozivam sve zainteresirane da se priklju?e ekipi na forumu u online igranju i postaju svoje friends brojeve – link!

grafika, igra je jednostavno zabavna, multiplayer
nedostatak modova u multiplayeru, 2. svjetski rat po tko zna koji put….
grafika
9
zvuk
8.5
igrivost
8.5
trajnost
8
ocjena
8.9/10

Info:
Žanr – FPS
Broj igra?a – 1-2 (offline), 2-8 (online)
Dobna granica – 17+
Proizvo?a? – Treyarch
Izdava? – Activision
Platforme – PC, X360, PS3,Wii, PS2, DS
U?enje – 20 min
Moje iskustvo (single player) – 8 sati

OCRMace

Nema komentara

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *