Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 3

0


Jeste li ikada kao mali razmišljali o tome kako bi to bilo biti vladar ne?ega? Da imate neograni?enu mo?, gomilu novaca, sve što poželite, te da drugi rade za vas? Nažalost, u ovom surovom svijetu, lakše je o tome maštati nego to ostvariti. Vi ste sada odrasli, a vaša želja je ostala samo maštarija.…Zato su tu igre, koje nas stavljaju u razne situacije i razne uloge daju?i nam virtualne živote i šansu da, barem u tom virtualnom svijetu, iskusimo kako je to biti netko drugi. Pomo?u ove igre ?emo iskusiti kako je to biti vladar. To?nije, bit ?ete kralj.

Igra vas stavlja u ulogu dje?aka imena Corobo Bred, koji je jedan sasvim obi?an dje?ak ( doduše, malo je povu?en, no stavimo to na stranu ). Jednoga dana, u svojoj usamljeni?koj šetnji nailazi na kraljevsku krunu i viteza koji ga naziva kraljem. Na dje?akovu sre?u, kruna je magi?na i stvarno ga u?ini kraljem. Vra?a se u svoje malo, srednjevjekovno selo, gdje ga odsad ljudi štuju i slušaju. No nemojte samo misliti kako ?ete se u ulozi kralja provoditi kao bubreg u loju. Na vama je da se brinete za ljude svog sela, u?inite ih zadovoljnima, udovoljite njihovim potrebama, da radite na proširivanju i izgradnji sela, te ga branite od neprijatelja.

Igru nam donosi Marvelous Entertainment, tim ?iji su ?lanovi imali prste u velikim hit igrama, poput recimo Final Fantasyja XII i Dragon Questa VIII. Na likovima radi Hideo Minaba, koji je radio i na Final Fantasyju XII, producenti (Yoshirou Kimura i Yasuhiro Wada ) su radili na Harvest Moonu, redatelj je Youichi Kawaguchi (Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King ), a na glazbi radi osoba ?ije smo kreacije slušali igraju?i Kingdom Heartse – Yoko Shimomura. Sve u svemu, itekako sposoban tim. Rezultat je jedna obe?evaju?a igra, spoj strategije ( RTS-a ) i RPG-a. Igra svakako podsje?a na Pikin i Harvest Moon. Grafi?ki je igra zanimljiva, jer nam donosi jedan odli?an engine, me?utim, engine koji se ne?e baš svima svidjeti. Posebna pohvala ide animacijama, koje se stvarno mogu smatrati umjetni?kim djelom. Što se pak kontrola ti?e, o njima se za sada ne zna. Imamo samo rije? programera koji obe?avaju da ne?e ubacivati upravljanje Wiimoteom tek toliko, reda radi, samo zato što je igra na Wiiju, ve? ?e to uravnotežiti s ugodom i jednostavnoš?u igranja.

Trenutno se o igri ne zna previše stvari. Pozornost gamera diljem svijeta je zaokupila tek pojavom na Tokyo Game Showu ( TGS-u ). Japansko ime joj je Ousama Monogatari, što bi u prijevodu na engleski zna?ilo King Story, me?utim, igra izvan Japana još nije službeno imenovana, te joj je radni naziv Project O. Datum izlaska se tako?er ne zna, no možemo ju o?ekivati tijekom 2008. Svakako ?emo ?uti još o ovoj obe?avaju?oj igri.

Kong ( kojeg je, btw, opet ownala elektra. I to ?ak dvaput! 🙁 Prvi put tijekom pisanja najave, a drugi put prilikom pokušaja objavljivanja iste. ?ini se da netko iz elektre žarko želi sabotirati našu stranicu. 🙂 )

Nema komentara

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *