Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3

0


Horde SW fanova su kupovali Wii samo zbog ovog. Nadajmo se da ne?e biti razo?arani…Kad sam prvi put ?uo za Wii i njegove mogu?nosti u trenutku mi je u glavu došla ideja kako bi mogao oponašati Jedia, iako nisam fan Star Warsa. No nažalost, The Force Unleashed je multiplatform igra te kao takva ne?e vjerno prenositi vaše pokrete u ruke mladog Sitha. Stoga ?ete se morati strpiti dok ne do?e SW naslov napravljen ekskluzivno za Wii. I da, u TFU ne?ete biti Jedi nego ?ete se koristiti tamnom stranom Sile i biti Darth Vaderov vjerni sluga poznat još kao Starkiller (iako se u igri referira kao „boy“ iliti de?ko). Vader ga uzima pod svoje okrilje nakon što porazi njegovog oca, jednog od Jedia, i odgaja ga kako bi postao njegov nasljednik. Radnja se zbiva izme?u dvije Star Wars trilogije, tj. izme?u Revenge of the Sith i A New Hope. Ovo je zapravo prva igra koja je službena (canon) pri?a u SW svijetu pošto je na njoj radio i sam George Lucas. Zbog toga je pri?a vrlo zanimljiva, a odvija se uz animacijske me?usekvence koje su solidno napravljene iako bi trebale malo bolje prikazivati emocije na licima likova (možda je na X360 situacija bolja). Mra?ni ambijenti koji prevladavaju u igri ne?e se svakom svidjeti i zahtjevat ?e odre?eno privikavanje kroz prvih nekoliko levela. Teksture su malo mutave i mogle su biti bolje odra?ene, no ipak su na ve?oj (grafi?koj) razini od one na PS2 te oni nezahtjevni ?e biti zadovoljni vi?enim.

Outfit glavnog lika se može customizirati u razna odijela koja se dobivaju napretkom kroz igru. Podešavati se može još i lightsaber, aka svjetlosni ma?, mjenjaju?i mu dršku ili boju. Dodavanjem kristala mogu se nadograditi mo?i vašeg lika ili mo? samog ma?a. Poja?avanje force powersa je zanimljivo pošto ih ima dosta, a to uklju?uje odgurivanje ljudi Silom, napade strujom, gušenje, bacanje lightsabera i sl. Najzanimljivije i najzabavnije je telekineti?ko bacanje neprijatelja u zrak. Mogu se i razni objekti u prostoriji dignuti od površine i baciti u neprijatelja. To ?e se u po?etku ?initi vrlo neprecizno i loše napravljeno, ali se treba priviknuti i uhvatiti nit. Isto tako, imamo crticu Sile (nešto kao mana u fantasy RPG-ovima) koja nam ne dopušta pretjerano korištenje tim. Osim svih tih na?ina kako se možemo rješiti protivnika, postoje i oni koji se upotrebljavaju protiv bossova. U takvoj borbi kamera mijenja perspektivu pa ?e se na prvi pogled ?initi kao da je cijela igra prešla u 2D (stila Super Smash Bros.), ali se zapravo može kretati kao i prije. Postoje divovski bossovi koji su obi?no neka ?udovišta ili roboti i (obi?ni) ljudi. Treba napomenuti da bossovi nisu kao u Zeldi da im treba na?i weak spot iliti Ahilovu petu pa tu udarati cijelo vrijeme. Igra ovisi isklju?ivo o kakvoj takvoj sposobnosti i sre?i da ?ete izbje?i udarac. Nažalost, borbe s bossovima su dosadne, pogotovo s onim tipa King Konga. Obi?no imaju jednu ili dvije vrste napada u arsenalu kojim vas napadaju cijelo vrijeme i teško ga je pobijediti u jednom životu (kada umrete, njegova energija ostaje ista, poslije ?u o tome). Tijekom borbe ako napravite isti napad u isto vrijeme kao i protivni?ki boss, primjerice chain lightning, na ekranu ?e se njih dvoje nadmetati u stilu Dragon Balla tko ?e biti ja?i, a vi ?ete pomagati svog tako što okre?ete Wiimote ili Nunchuk u poziciju koja je prikazana u kutu ekrana. To je ujedno i najefektivnija metoda oduzimanja energije protivniku, no uskoro postane monotona. Ponekad, naj?eš?e kad je protivnik na samrti pojavljuje se na ekranu Wiimote ili Nunchuk i prikazanim kontrolerom morate zamahnuti te se prikazuje animacija kako Starkiller kombinacijom raznih napada dovršava neprijatelja. I to, kao i ovo prije što sam naveo, postane poprili?no dosadno pošto se ponavljaju iste animacije za više bossova.

Star Wars fanovi, ?ak i ne oni hard-core, ?e biti oduševljeni u svakom slu?aju, pogotovo pri?om te sposobnoš?u bacanja kontejnera na Jedia. RPG-ovci bi se isto mogli zadovoljiti ovim naslovom, no za ostale nisam siguran je li pametno izdvojiti odre?eni iznos love za tu igru. Story mode i nije toliko dug, te se može prije?i u 10-15 sati. Eto, ne može se re?i da smo dobili još jedan poluproizvod, no to sigurno nije remekdjelo gaming kulture.

mnogo raznih mo?i, RPG elementi, pri?a
kamera ponekad zna zasmetati, bossovi su dosadni, story mode bi mogao biti duži
grafika
7.0
zvuk
6.5
igrivost
8
trajnost
6.5
ocjena
7.5-8.0*/10


*8.0 vrijedi samo za SW fanove

Info:
Žanr – akcijski RPG
Broj igra?a – 1-2
Dobna granica – 12+
Proizvo?a? – Krome Studios
Izdava? – LucasArts
Platforme – Wii, PS2, PS3, X360, DS, PSP, iPod Touch, iPhone, N-Gage, mobilni telefoni
U?enje – 20 minuta
Moje iskustvo – 15 sati

HoYack

Nema komentara

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *