Bully: Scholarship Edition

0


Sa zakašnjenjem ve?im od pola godine, napokon smo zaigrali i igru za koju se slobodno može re?i da je crno-bijela u bojiStrašna INKT korporacija zauzela je Chrome City i izbrisala sve boje sa zgrada i sa samih stanovnika, Raydiana, i uvela diktaturu po kojoj su svi oblici slobodnog izražavanja zabranjeni. I sada je mala grupa pobunjenika, s protagonistom Blobom, odlu?ila vratiti boje i veselje na lica gra?ana i grada. Kako bi povratio šarolikost na sivilo raznih zgrada i gra?evina, Blob mora upiti boju od nekakvih upija?a boje i doticanjem zgrada ju oboji u neku od boja. Od jednog upija?a dobiva se deset bodova (poslije do?u i ve?i koji daju trideset), a jedan bod zna?i jedan obojan objekt ili uništen neprijatelj. I dok Blob šara po sivilu koje vlada, spremaju mu se razne prepreke koje mu otežavaju izvršavanje njegova cilja. Tako ?e razni tzv. Inkiesi patrolirati ulicama, bilo pješke, bilo u nekoj vrsti lete?eg vozila. Tu su još i topovi koji izbacuju kugle crne tinte.

Kao što je Kong vrlo dobro u najavi primijetio kako ?e igra biti veoma zabavna u po?etku, no da ?e zamoriti monotonost sandbox igre, programeri su stavili, u stilu GTA, misije na koje ?emo nailaziti. To su tek nekoliko vrsta misija kao što su bojanje nekih zgrada u odre?enu boju, trka s vremenskim rokom ili pak eliminiranje Inkiesa. Moglo bi se re?i da te misije nisu bog zna što, te se obi?no treba prisiliti na njihovo izvršavanje, ali postoji „ono nešto“ u igri što ?e nas tjerati da obojimo i zadnji kutak Chrome Citya, zadnje stablo, zadnjeg stanovnika… Osim „tog ne?eg“, na prelaženje ?e nas tjerati i ?injenica da kad jednom zapo?nemo misiju (koje znaju biti dosta duge i bez stopostotnog prelaska) ne možemo „sejvati“ usred misije, te je ako nemamo vremena ili moramo pre?i ili prekinuti i po?eti ispo?etka neki drugi puta. Sve ono što smo obojali i sakupili ?e nestati.

Bloba kontroliramo Wiimote + Nunchuk kombinacijom sa standardnom konfiguracijom koja glasi – micanje analognom gljivom, skakanje zamahom Wiimotea, Z za „lockanje“ na protivnika i još neke uobi?ajene komande. Tu, nažalost, dolazimo do još jedne mane u igri. Dok u principu uz malo privikavanja se Blob može sasvim lijepo kretati, kamera ?e nas zaj..frkavati kad se pokušamo okrenuti u suprotnom smjeru i dosta ?esto ?emo s Blobom i?i naslijepo neko vrijeme nakon što se okrene tako da vidimo samo ono što je iza nas prije nego što se kamera automatski podesi ili ju mi okrenemo sa strelicama na Wiimoteu. Drugi problem s kontrolama je skok, pošto se zamah ne?e svaki put registrirati i ?esto ?emo pasti u crnu tintu koja oduzima bodove ?ijim nedostatkom u kombinaciji s tintom se oduzimaju životi. Takvi problemi narušavaju igra?e iskustvo pošto ?e se ?esto u misijama zahtjevati da odre?ene objekte obojite u odre?enu boju, a kamera ?e vam samo odmagati u tom naumu.

Igra je vrlo lijepa, s vizualnim stilom kojim su programeri sakrili hardverske nedostatke Wiija (što se sada obi?no radi za sve najnovije Nintendove konzole ukoliko želi visoke ocjene za grafiku u recenzijama), teksture nisu toliko stepeni?aste i dobiva se dojam jedne prekrasne grafike. Dodaju?i uz to i ?injenicu da je ovo igra u kojoj je grafi?ki stil vrlo bitan, mogu re?i da sam sasvim zadovoljan vi?enim. Uz grafiku, zvuk je isto bitan element, pa tako jazz glazba kao metafora nesputanosti i slobodnog izražavanja u igri se može mijenjati ovise?i o vašem raspoloženju. Koliko je ova igra originalna je za diskusiju, no svakako ju trebate zaigrati barem jednom. Užitak bojanja raznih zgrada, miješanje boja i skakutanje ?ini zabavu za sve uzraste. I ne, ovo nije Nintendova igra. ?ini se da nisu izgubljene sve nade u third-party proizvo?a?e, baš kada smo pomislili da ništa dobro ne može iza?i iz njihovih studija.

zaraznost igre, zabava, kompletni doživljaj
neposlušna kamera koja otežava kontrole, skok
grafika
8.9
zvuk
8.5
igrivost
9
trajnost
7.5
ocjena
8.9/10

Info:
Žanr – puzzle platformer
Broj igra?a – 1-4
Dobna granica – Everyone
Proizvo?a? – Blue Tongue
Izdava? – THQ
Platforme – Wii, NDS, PC
U?enje – 15 minuta
Moje iskustvo – 10 sati

HoYack

Nema komentara

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *